Ми можемо змінити світ

Головна | Реєстрація | Вхід
Вівторок, 30.04.2024, 19:41
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Віртуальні подорожі [31]
Уроки [20]
Позаурочна робота [8]
МО класних керівників [25]
Досягнення учнів [9]
Методичні розробки [2]
Вчительські презентації [9]
Учнівські презентації [47]
По материкам і океанам [32]
Цікава географія [0]
Новини географічної науки [7]
Поради класному керівнику [24]
Виховні заходи [15]
Законодавча база [19]
По материкам і океанам [0]
Цінуй свій час
Наше опитування
Ваше відношення до сучасних геополітичних подій в Україні
Всього відповідей: 20
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Виховні заходи

Моральне виховання учнів ЕЗОШ №4

                                                      Мораль – (з латини mores – норов, вдача, звичаї) –
одна з форм суспільної свідомості, що виконує
функцію регулювання поведінки людей у всіх без винятку сферах суспільного життя.

            На відміну від інших форм регулювання масової діяльності
мораль відрізняється способом реалізації своїх вимог.
В моралі суспільна необхідність, потреби, інтереси суспільства чи класів проявляються у вигляді стихійно сформульованих і загальновизнаних рекомендацій та оцінок, закріплених силою  масового прикладу, звички, звичаю, суспільної думки.
         З філософського словника: ”Требования морали принимают форму безличного долженствования, равно обращеного ко всем, но ни от кого не исходящого поведения”
         Моральні вимоги мають відносно стійкий характер.
Вони відрізняються від простого звичаю чи традиції, що підтримуються силою
стійкого порядку, тим, що отримують ідейне обґрунтування у вигляді уявлень
про те, як подоба людині ЖИТИ І ПОВОДИТИСЯ!!!
         Від права мораль різниться: 1. виконання моральних потреб контролюється всіма,   
                                              але моральний авторитет не пов’язаний з будь-
                                              якими офіційними повноваженнями;
                                          2. виконання вимог моралі санкціюються лише
                                              формами духовного впливусуспільною оцінкою

Основи морального, та пов'язаного з ним духовного і фізичного здоровя дитини закладає сімя і ці основи значною мірою визначають ті завдання, які школа може вирішити у навчанні й вихованні дітей. На цьому наголошував
ще в 1970 році В.Сухомлинський: ”Настав час – в це глибоко вірю – створювати ідеальну сімю, ідеальні стосунки між матірю і батьком, між дітьми і батьками. Сімя – це та казкова піна морська, з якої народжується краса, і якщо немає таємничих сил, які народжують цю людську красу, функція школи завжди буде зводитися до перевиховання”

На жаль у вихованні дітей знижується роль сімї. Батьки перестають бути авторитетом для дітей.
А глибока духовна криза може на довго паралізувати спроможність особистості до суспільно значущої дії, поставить під сумнів розрізнення нею добра та зла.

Важливим механізмом моральних перетворень дитини, є механізм заохочення.
Радість – соціальна риса. Звичайно , дитина може радіти й на самоті. Але як правило вона несе свою радість іншим. Важливо щоб її радість або успіх було помічено. Від того, що дитина розділить свій захват чи свою радість
з батьками чи однолітками, буде тільки користь. Розуміння дорослих додадуть дитині впевненості у своїх силах, допоможуть у створенні здорового мікроклімату в сімї та школі.
  Треба засвоїти таке правило :”Дитина живе, а не виховується. Їй подобається
творити самому себе, а не бути засобом для досягнення вашої, нехай навіть
Прекрасної, мети. Якщо дитина побачить у ваших діях нещирість, скажіть їй відверто: "Так, я хочу, щоб у тебе було більше радості та щастя. Хіба тобі це не подобається? ”

Вчитель не в силах змінити економічні та політичні причини кризи в суспільстві, але він може показати своїм вихованням , що добро та справедливість, честь та благородство у всі часи цінувалось усіма народами світу. Зло ж не припиняє бути злом, навіть якщо воно тимчасово перемагає.
 Вчитель здатний пояснити дітям, що істинне покликання людини – в радості
творчої праці, в милосерді до ближніх, справедливому  рішенні виникаючих
проблем, в житті по совісті.












Категорія: Виховні заходи | Додав: Liliua (02.02.2014)
Переглядів: 491 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
ЕЗОШ №4
біологія ЕЗОШ №4
заступник директора ЕЗОШ №4
історія ЕЗОШ №4
Банери






Copyright MyCorp © 2024 | Зробити безкоштовний сайт з uCoz