Ми можемо змінити світ

Головна | Реєстрація | Вхід
П`ятниця, 29.11.2024, 13:02
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Віртуальні подорожі [31]
Уроки [20]
Позаурочна робота [8]
МО класних керівників [25]
Досягнення учнів [9]
Методичні розробки [2]
Вчительські презентації [9]
Учнівські презентації [47]
По материкам і океанам [32]
Цікава географія [0]
Новини географічної науки [7]
Поради класному керівнику [24]
Виховні заходи [15]
Законодавча база [19]
По материкам і океанам [0]
Цінуй свій час
Наше опитування
Ваше відношення до сучасних геополітичних подій в Україні
Всього відповідей: 20
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » Статті » Уроки

Календарне планування до курсу за вибором "Подорож екзотичними островами"

ПОДОРОЖ ЕКЗОТИЧНИМИ ОСТРОВАМИ

8 КЛАС (17 ГОД.)

Пояснювальна записка

Зміст курсу за вибором «Подорож екзотичними островами» спрямований на виявлення закономірностей формування, розміщення, функціонування і розвиток пляжного туризму на окремих островах Тихого, Атлантичного та Індійського океанів.

Мета курсу: ознайомити і розширити кругозір учнів з рекреаційних і туристичних ресурсів островів; розвинути пізнавальну діяльність; ознайомити з природними об’єктами екзотичних островів, в межах яких організовується відпочинок.

Завдання курсу:

ознайомити з поняттями «рекреаційні ресурси», «пляж», «природні об’єкти», «готель», видами рекреаційних ресурсів і пляжів;

здійснити віртуальні подорожі на екзотичні острови;

виховувати любов до природи та активного відпочинку;

вдосконалити навики використовувати Інтернет-ресурсн і створювати комп’ютерні презентації;

вміти здійснювати раціональний відбір отриманої інформації.

Курс розрахований на 17 годин і передбачає діяльніший підхід в навчанні через індивідуальну і групову роботу, а також проведення семінарів, практикумів, презентацій та заочних подорожей у місця екзотичного відпочинку.

Зміст програми

з/п

К-сть год.

Зміст навчального матеріалу

Навчальні досягнення учнів

 

2

Вступ

Рекреаційні ресурси світу. Їх класифікація. Географія рекреаційних ресурсів.

Учень:

Пояснює поняття: рекреаційні ресурси, пляж, природні об’єкти, готель;

називає: характерні риси природи окремих островів Тихого океану;

визначає: історико-географічні особливості територій;

описує: загальні риси населення, природно-ресурсного потенціалу, господарства окремих островів;

порівнює: риси природи архіпелагів;

оцінює: стан туристично-рекреаційної галузі на окремих островах;

вміє: використовувати Інтернет-ресурси для отримання інформації та оцінки зон відпочинку;

показує на карті: об’єкти географічної номенклатури.

 

6

Тема 1. Острови Тихого океану.

Географічне положення;

клімат (температура повітря, вологість, опади, сезони);

природні ресурси; населення, мова, традиції;

історичні і природні об’єкти;

заповідні території; загальна характеристика господарства;

туристично-рекреаційна галузь.

Гаванські острови, Маріанські острови, Філіппінські острови, острів Тайвань, острів Балі, острови Фіджі.

 

 

5

Тема 2. Острови Атлантичного океану

Географічне положення;

клімат (температура повітря, вологість, опади, сезони);

природні ресурси;

населення, мова, традиції

 історичні і природні об’єкти;

заповідні території

 загальна характеристика господарства;

туристично-рекреаційна галузь.

Канарські острови, Острови Зеленого Мису, Багамські острови, острів Куба, острів Ямайка.

Практична робота 2.

Створення комп’ютерної презентації рекламних сюжетів за результатами екскурсії до туристичної фірми.

Учень:

називає: характерні риси природи окремих островів Атлантичного океану;

вказує: на історико-географічні особливості територій;

описує: загальні риси населення, природно-ресурсного потенціалу, господарства окремих островів;

порівнює: риси природи архіпелагів;

оцінює стан туристично-рекреаційної галузі на окремих островах;

вміє: використовувати Інтернет-ресурси для отримання інформації та оцінки зон відпочинку;

створює комп’ютерну презентацію; показує на карті: об’єкти географічної номенклатури.

 

4

Тема 3. Острови Індійського океану

Географічне положення; клімат (температура повітря, вологість, опади, сезони); природні ресурси; населення, мова, традиції; історичні і природні об’єкти; заповідні території; загальна характеристика господарства; туристично-рекреаційна галузь. Мальдівські острови, острів Маврикій, острів Мадагаскар.

Практична робота 3.

Проведення телемосту з туристичними фірмами, готелями, що надають послуги на вказаних островах.

Учень:

називає: характерні риси природи окремих островів Атлантичного океану; вказує: на історико-гео- графічні особливості територій;

описує: загальні риси населення, природно-ресурсного потенціалу, господарства окремих островів;

порівнює: риси природи архіпелагів; оцінює: стан туристично-рекреаційної галузі на окремих островах; вміє: використовувати Інтернет-ресурси для отримання інформації та оцінки зон відпочинку; проводить телеміст; показує на карті: об’єкти географічної номенклатури та визначні місця.


Навчальна програма для 11-річної школи. Програми курсів за вибором та факультативів. Київ 2010

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Зміст уроку

Примітка

1

 

 

Вступ

Рекреаційні ресурси світу. Їх класифікація. Географія рекреаційних ресурсів.

 

2

 

 

Рекреаційні ресурси світу. Їх класифікація. Географія рекреаційних ресурсів.

 

                              Тема 1. Острови Тихого океану.

3

 

 

Географічне положення;

клімат (температура повітря, вологість, опади, сезони);

природні ресурси; населення, мова, традиції;

історичні і природні об’єкти;

 

4

 

 

Заповідні території; загальна характеристика господарства;

туристично-рекреаційна галузь.

 

5

 

 

Гаванські острови. Маріанські острови

 

6

 

 

Філіппінські острови

 

7

 

 

Острів Тайвань. Острів Балі,острови Фіджі.

 

8

 

 

Практична робота 1.

Ознайомлення з сайтами туристичних фірм, які організовують відпочинок на островах Тихого океану. Робота в Інтернеті. Аналіз отриманих результатів та здійснення порівняльної оцінки зон відпочинку.

 

                          Тема 2. Острови Атлантичного океану

 

9

 

 

Географічне положення;

клімат (температура повітря, вологість, опади, сезони); природні ресурси; населення, мова, традиції

 історичні і природні об’єкти; заповідні території

 

10

 

 

Загальна характеристика господарства;

туристично-рекреаційна галузь.

 

 

11

 

 

 

Канарські острови.

Острови Зеленого Мису.

 

12

 

 

Багамські острови, острів Куба, острів Ямайка.

 

13

 

 

Практична робота 2.

Створення комп’ютерної презентації рекламних сюжетів за результатами екскурсії до туристичної фірми.

 

                         

                         Острови Індійського океану

14

 

Географічне положення; клімат (температура повітря, вологість, опади, сезони); природні ресурси.

 

 

15

 

Населення, мова, традиції; історичні і природні об’єкти; заповідні території; загальна характеристика господарства; туристично-рекреаційна галузь.

 

16

 

Мальдівські острови, острів Маврикій, острів Мадагаскар.

 

17

 

Практична робота 3.

Проведення телемосту з туристичними фірмами, готелями, що надають послуги на вказаних островах.

 

 

Категорія: Уроки | Додав: Liliua (02.10.2014)
Переглядів: 404 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
ЕЗОШ №4
біологія ЕЗОШ №4
заступник директора ЕЗОШ №4
історія ЕЗОШ №4
Банери






Copyright MyCorp © 2024 | Зробити безкоштовний сайт з uCoz