Науково-методичним
центром управління освіти було
організовано проведення тренінгу «Успех:
основы целеполагания» регіональним представництвом «Восток»
Всеукраїнської громадської організації
«Правозащитное общественное движение «Русскоязычная Украина». Тренінг проводив директор Запорізької обласної
молодіжної організації «Акцент» Систеров В.М. Учасниками тренінгу були методисти НМЦ, заступники
директорів з виховної роботи, педагоги-організатори, вчителі – мовознавці.
Тренінг на тему: «Ключі до персонального росту» (за матеріалами Систерова В.М.)
Два основні стимули (мотиви, «целеполагания») до
персонального росту:
1. Внутрішній фактор : «Чи
потрібно це мені?»
2. Зовнішній фактор – оцінка ваших
дій ззовні.
Виникає питання який саморозвитку?
-
Це навмисне вивчати нові слова,
незрозумілі, складні… - вихід за зону «комфорту». Постійний рух вперед, зупинка – крок назад.
-
Ніколи учені не роблять те, що
ми їм говоримо, вони роблять те, що робимо ми.
-
Стреси повинні бути, як у
Суворова: «Тяжело
в учении - легко в бою».
Тарасов «Институт
в душе», пише: «Ці навички повинні бути в душі. Якщо машина може
випереджати іншу машину в декілька разів, то людина випереджає іншу людину в
сотні разів».
Вправа
№1.
Скласти якомога більше речень зі словами, що починаються
на літери:
Н, М, С, К.
Вправа
№2 «Альтерація» За 2 хвилини написати із заданої вам літери
якомога більше слів.
- щодня пишіть вірші, змушуйте себе робити творчі
процеси. Вправа
№3. «Ім’я навпаки» Скажіть як би ви хотіли, щоб на яке ім’я вас
називали оточуючі?
Прочитайте це ім’я навпаки ззаду на перед.
Напишіть вірш мініатюру про своє ім’я, свої асоціації.
-
любіть себе, не звертайте увагу
на всіх і будь що буду…
Самонавчання
«Емоція +», «Ініціатива» - цінність працівника – не боятися брати на себе
відповідальність.
Людина в житті грає лише одну роль – роль самого себе, всі інші ролі вже
розібрані!»
Сила
мотивації
-
Вкладайте
емоції в уроки
Найбільш успішний проект реалізований в нашій країні: «Від нас нічого не
залежить»
Якщо хочете змінити світ – змініть себе, мир – всередині нас, щастя –
всередині нас.
- Не важливо скільки разів ви впали, важливо скільки піднялись! При цьому
знання повинні бути практичними, а не в
теорії. Інакше ви – «енциклопедія на ніжках».
Вправа
№ 4
Колектив ділиться на групи можна по назві якихось
фруктів. Далі назви гру змінюються на назву іншого фрукта і їм пропонують
написати вірш про улюблений фрукт. Озвучити групою.
Вправа
№5
«Діяльність
шкільної газети»
- Дайте визначення: «Якості журналіста» (гостре
відчуття відповідальності перед своєю публікою), «Свобода слова» (не
своемислинье, а право искать истину), «журналістська етика».
Вправа
№6 «Ода самому собі»
Напишіть хвалебну оду самому собі. Вправа
№7 «Карта мого щасливого майбутнього».
Виконувати щомісяця, щотижня.
Вправа
№6 «Мікрофон»
В 2-3 реченнях висловити свої думки щодо відчуттів
отриманих після тренінгу.
|