Схема аналізу
виховної роботи класним керівникам
1/ Стисла характеристика колективу та окремих учнів
2/Аналіз змісту виховання (мета виховної роботи в класі, завдання)
3/Аналіз використовуваних методів ( власного прикладу, переконання, вимоги, стимулювання, доручення, бесіди, пояснення, ігри, змагання).
4/Аналіз використовуваних форм виховної роботи ( класних годин, зборів, екскурсій, колективних творчих справ – конкретно, фото та відеопосилання ).
5/Cистеми учнівського самоврядування (склад залучених учнів, можна у вигляді схеми, визначення його ефективності ).
6/Аналіз результативності індивідуальної виховної роботи:
з учнями, схильними до девіантної поведінки;
з обдарованими дітьми.
7/Аналіз роботи з батьками:
проведення батьківських зборів (кількість, тематика, їхня результативність).
8/ Аналіз результатів виховної роботи:
визначення реального рівня виховання за 2-й семестр;
визначення ступеня відповідності реальних результатів і поставлених цілей;
характеристика динаміки змін рівня вихованості за роками навчання.
9/Аналіз роботи класного керівника з виховної роботи за напрямками, коротко по кожному напрямку, конкретно, обов’язково вказати результативність, хто з учнів і де приймав участь (заходи, конкурси)! (що було заплановано, що виконано, що не виконано, причини невиконання):
· громадянсько-патріотичне виховання;
· морально-етичне виховання;
· екологічне виховання;
· економічне виховання;
· правове виховання;
· превентивне виховання;
· національне виховання;
· художньо-естетичне виховання;
· фізичне виховання та оздоровлення;
· родинно-сімейне виховання.
У додатку можна помістити:
- результати підсумкових діагностичних досліджень, анкетування, опитувань;
- зведення про проведення і результати окремих заходів, подій життя класного колективу.
- карта здоров’я учнів класу, карта вихованості.
|