Результативність роботи класного
керівника визначаємо за критеріями ефективності його роботи:
1.Зростання рівня
вихованості учнів класу;
2. Участь учнівського колективу в житті школи;
3.Рівень розвитку учнівського колективу
(згуртованість, активність,
ініціативність);
4. Співпраця
класного керівника з учнями.
№пп
|
|
Класи
|
РВ 1 с.
|
1 семестр
|
Динаміка
|
1
|
|
5-А
|
4,3
|
хороший
|
-
|
2
|
|
5-Б
|
3,5
|
середній
|
-
|
3
|
|
6
|
4,1
|
хороший
|
+ 0,1
|
4
|
|
7-А
|
4
|
хороший
|
-
|
5
|
|
7-Б
|
3,7
|
середній
|
-0 ,1
|
6
|
|
8-А
|
4,6
|
високий
|
+ 0,1
|
7
|
|
8-Б
|
3,7
|
середній
|
+ 0,1
|
8
|
|
8-В
|
3,8
|
середній
|
-
|
9
|
|
9-А
|
4,7
|
високий
|
+ 0,5
|
10
|
|
9-Б
|
4,2
|
хороший
|
+ 0,1
|
11
|
|
10
|
4,6
|
високий
|
+ 0,1
|
12
|
|
11-А
|
4,3
|
хороший
|
-
|
13
|
|
11-Б
|
3,6
|
середній
|
-
|
Всьго
|
|
13
|
РВ = 4,08
|
Динаміка + 0,10
|
+ 0,10
|
|