Ми можемо змінити світ

Головна | Реєстрація | Вхід
Субота, 20.04.2024, 15:28
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Віртуальні подорожі [31]
Уроки [20]
Позаурочна робота [8]
МО класних керівників [25]
Досягнення учнів [9]
Методичні розробки [2]
Вчительські презентації [9]
Учнівські презентації [47]
По материкам і океанам [32]
Цікава географія [0]
Новини географічної науки [7]
Поради класному керівнику [24]
Виховні заходи [15]
Законодавча база [19]
По материкам і океанам [0]
Цінуй свій час
Наше опитування
Ваше відношення до сучасних геополітичних подій в Україні
Всього відповідей: 20
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » МО класних керівників

Про проведення міського заочного конкурсу на кращу модель організації профілактичної роботи з підлітками, які мають асоціальні прояви у пов

НАКАЗ

 

21.01.2015                                                                                               №025

 

Про проведення міського заочного конкурсу на кращу модель організації  профілактичної роботи з підлітками, які мають асоціальні прояви у поведінці

 

Відповідно Комплексного плану заходів щодо профілактики правопорушень у місті Енергодарі на 2011-2015 роки, затвердженого рішенням виконавчого комітету Енергодарської міської ради від 19.05.2011 №147, Програми правової освіти населення м.Енергодара на 2013-2016 роки, затвердженої рішенням сесії Енергодарської міської ради від 19.07.2013 №3,  Програми розвитку освіти міста на 2009-2015 роки, на виконання плану роботи управління освіти на 2015 рік, з метою профілактики правопорушень серед учнівської молоді, підвищення професійного рівня заступників директорів з виховної роботи, соціальних педагогів, класних керівників, виявлення та впровадження нових педагогічних технологій, нетрадиційних форм профілактичної роботи з підлітками, поглиблення співпраці навчальних закладів та позашкільних установ, надання науково-методичної та практичної допомоги педагогічним працівникам

 

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 01.02.2015 року по 31.05.2015 року міський заочний конкурс на кращу модель організації  профілактичної роботи з підлітками, які мають асоціальні прояви у поведінці в номінаціях:

- «Система роботи заступника директора з виховної роботи в напрямку профілактики правопорушень в учнівському середовищі»;

- «Модель організації роботи соціального педагога у профілактичному напрямку»;

- «Робота класного керівника з підлітками, які мають асоціальні прояви у поведінці».

2. Затвердити умови проведення міського заочного конкурсу (додаток 1).

3. Затвердити склад оргкомітету та журі міського заочного конкурсу на кращу модель організації  профілактичної роботи з підлітками, які мають асоціальні прояви у поведінці (додаток 2). 

4. Керівниками навчальних закладів:

     1) забезпечити участь  педагогів у міському заочному конкурсі;

     2) заявку на участь у міському заочному конкурсі (додаток 3) надати до Науково методичного центру (методисту Худенковій І.Г., каб.№14) до 16 березня 2015 року та конкурсні матеріали до 15 травня 2015 року.

5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на директора Науково-методичного центру Букреєву С.М.

 

 

Начальник управління освіти                 підписано                     Т.О.Плахотна

Додаток 1

до наказу управління освіти

від 21.01.2015 №025

 

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ

міського заочного конкурсу на кращу організацію

профілактичної роботи з підлітками, які мають асоціальні прояви в поведінці

 

МЕТА І ЗАВДАННЯ КОНКУРСУ

Міський заочний конкурс на кращу організацію профілактичної роботи з підлітками, які мають асоціальні прояви в поведінці, (далі Конкурс) проводиться  відповідно до Концепції превентивного виховання дітей та молоді, затвердженою АПН України від 25.02.1998, Концепції формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та молоді, затвердженою наказом МОН України від 21.07.2004 №605, Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2011-2015 роки, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22.11.2010, виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.11.2014 №1140-р «Про виконання плану заходів Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини», розпорядження  голови Запорізької облдержадміністрації від 13.12.2011 №519 «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку кримінальної юстиції щодо неповнолітніх у Запорізькій області на 2011-2015 роки», розпорядження  голови Запорізької облдержадміністрації від 13.04.2011 №141 «Про затвердження комплексного плану заходів щодо профілактики правопорушень у Запорізькій області на 2011-2015 роки», Комплексного плану заходів щодо профілактики правопорушень у місті Енергодарі на 2011-2015 роки, затверджений рішенням виконавчого комітету Енергодарської міської ради від 19.05.2011 №147, Програми правової освіти населення м.Енергодара на 2013-2016 роки, затвердженої рішенням сесії ЕМР від 19.07.2013 №3 та з метою попередження злочинності та інших негативних явищ у поведінці підлітків, підвищення професійного рівня та творчої майстерності соціальних педагогів, класних керівників, виявлення та впровадження нових педагогічних технологій, нетрадиційних форм роботи, поглиблення співпраці загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів,  надання науково-методичної та практичної допомоги педагогічним працівникам.

 

УЧАСНИКИ МІСЬКОГО ЗАОЧНОГО КОНКУРСУ

У Конкурсі беруть участь заступники директорів з виховної роботи, соціальні педагоги та класні керівники, які мають досвід профілактичної роботи з підлітками, закладів системи освіти різних типів, громадяни України незалежно від одержаної освіти, набутого фаху,  педагогічного стажу, віку.

 

ПОРЯДОК І ТЕРМІНИ ПРОВЕДЕННЯ

МІСЬКОГО ЗАОЧНОГО КОНКУРСУ

 

Конкурс на кращу організацію профілактичної роботи з підлітками, які мають асоціальні прояви в поведінці проводиться з  1 лютого по 31 травня 2015 року в заочній формі в номінаціях: «Система роботи заступника директора з виховної роботи в напрямку профілактики правопорушень в учнівському середовищі», «Модель організації роботи соціального педагога у профілактичному напрямку», «Робота класного керівника з підлітками, які мають асоціальні прояви у поведінці».

Заявки (додаток 3) надаються до Науково-методичного центру (методисту Худенковій І.Г., каб. №14) до 16 березня  2015 року, конкурсні матеріали – до 15 травня 2015 року.

 

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ МІСЬКОГО ЗАОЧНОГО КОНКУРСУ

Для участі  у міському заочному  конкурсі необхідно подати до оргкомітету конкурсу заявку про бажання взяти участь у конкурсі, матеріали, в яких  відображений досвід системного підходу до профілактики асоціальних явищ, оновлення змісту, форм і методів виховної профілактичної роботи.

 

ПЕРЕЛІК МАТЕРІАЛІВ,

які необхідно представити для участі

 в міському заочному конкурсі на кращу організацію

профілактичної роботи з підлітками, які мають асоціальні прояви в поведінці

 

  1. Особиста заява учасника на ім‘я голови оргкомітету конкурсу.
  2. Анкета учасника конкурсу:
  • прізвище, ім‘я, по батькові;
  • фотокартка 9 х 13;
  • дата  народження;   
  • повна назва навчального закладу, в якому працює;
  • коли  і який навчальний заклад закінчив;
  • загальний педагогічний стаж;
  • стаж за фахом номінації конкурсу;
  • категорія за результатами останньої атестації;
  • звання;
  • нагороди (грамоти, відзнаки, державні нагороди). 
  1. Представлення на бланку навчального закладу.
  2. Характеристика на автора досвіду за підписом керівника навчального закладу.
  3. Анотація на матеріали досвіду   (1-2 сторінки).
  4. Опис досвіду роботи (10-15 сторінок), виховної системи (результати, доробки, напрацювання, публікації в пресі).

7. Матеріали:

- методичні розробки, схеми, таблиці, моделі, індивідуальні програми роботи з учнями (диференційні форми, методи); практичні матеріали, інші профілактичні заходи в учнівському середовищі;

- форми висвітлення роботи з профілактики асоціальних проявів у поведінці учнівського контингенту;

  • форми співпраці з різними структурами та  громадськими органами з питань спільних, індивідуальних та масових заходів;
  • форми роботи з батьками та підприємствами, де вони працюють.

8. Додатки до опису досвіду роботи (не обмежується).

9. Фотографії позакласних заходів профілактичного спрямування (підписані).

10. Показники результативності профілактичної роботи у даному закладі або класі.

 

ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ

Для оцінки конкурсних матеріалів організації профілактичної роботи  з підлітками, які мають асоціальні прояви у поведінці, та визначення переможців конкурсу створюється конкурсне журі. За підсумками конкурсу визначаються І, ІІ та ІІІ місця.

 

              КРИТЕРІЇ

оцінки матеріалів досвіду та виступів претендентів

на міському конкурсі

 

І. Актуальність і перспективність.

Критерії оцінки перспективного психолого-педагогічного досвіду (в балах):

5 – доводи переконливі; актуальність проблеми висвітлена всебічно;

      4 – актуальність проблеми розкрита;

      3 – актуальність проблеми розкрита частково;

      2 – актуальність проблеми не розкрита;

      1 – матеріал не відповідає проблемі досвіду;

      0 – розділ “Актуальність і перспективність” відсутній.


   ІІ. Теоретичне обґрунтування проблеми.

     5 – проблема має науковий ґрунт з урахуванням всіх нових підходів

4 – проблема має науковий ґрунт, але сучасні підходи та наукові дослідження з цієї проблеми розкриті частково;                                  

     3 – теоретична частина існує, але відсутнє посилання щодо наукових досліджень;

  1. – теоретична частина існує, але деякі її положення не відповідають проблемі досвіду;                                                                        

     1 – теоретична частина не відповідає проблемі досвіду;

     0 – розділ “Теоретичне обґрунтування проблеми” відсутній.

 

ІІІ. Наукова достовірність досвіду.

Це сучасні теоретичні ідеї та положення, які є науковою основою досвіду. Досвід повинен нести в собі опору на сучасні наукові погляди, висновки, досягнення. Проте він може і випереджати сучасну практику, в такому випадку досвід повинен мати наукове пояснення.

 

Наукова значимість.                                    

        5 – висновки   творчої   діяльності,   дослідження   принципово   нові.   Вони відкривають широкі можливості для фундаментальних досліджень і розробок;

         4 – висновки в основному нові. Вони доповнюють теоретичні та практичні положення в навчанні, вихованні та управлінні;             

         3 – висновки в основному відомі, але мають деякі дані, які конкретизують ті чи інші теоретичні положення або практичні рекомендації;

 2 – висновки не відображають ніякої новизни; висновки дублюють відомі теоретичні положення та практичні рекомендації;

        1 – висновки не відповідають меті досліджень, діяльності з профілактики правопорушень;

         0 – висновки відсутні.

  IV. Наявність елементів новизни та оригінальності.

5 – рекомендації, правила, алгоритм, технології зовсім нові. Вони не мають собі аналогів. В педагогічній практиці ще не застосовувалися;

  1. – рекомендації,  правила,  алгоритм,  технології в  основному  нові.  Вони розвивають, систематизують відомі наробки, суттєво доповнюють їх;

3 – рекомендації, правила, алгоритм, технології в основному відомі. Вони мають деякі уточнення, доповнення, які конкретизують раніше відомі;

      2 – рекомендації, правила, алгоритм, технології раніше відомі. Вони повторюються без будь-яких уточнень, доповнень, змін тощо;

      1  – рекомендації, правила, алгоритм, технології не відповідають вимогам;

      0 -  рекомендації, правила, алгоритм, технології відсутні.

 

Характеристика досвіду за інноваційним потенціалом:

  • модифікаційний – пов'язаний з удосконаленням, раціоналізацією  відомих методик, ідей тощо;
  • комбінаторний – полягає у нових конструктивних поєднаннях відомих ідей, методик;
  • радикальний, авторський – впровадження нових, оригінальних ідей, форм, методів тощо.

 

     V.  Практична значущість досвіду.

 5 – практичний матеріал відповідає обраній проблемі, всебічно охоплює її, відповідає вимогам нових психологічних і новітніх підходів до проблеми, шляхи вирішення проблеми розкриті;

  4 – практичний матеріал відповідає обраній проблемі, вимогам нових психологічних і новітніх підходів та наукових досліджень з цієї проблеми, але лише частково висвітлює шляхи її вирішення;

 3 – практичний матеріал відповідає обраній проблемі але відсутні посилання на нові психологічні й новітні підходи в її вирішенні;

    2 – практичний матеріал лише частково відповідає проблемі досвіду;

    1 – практичний матеріал не відповідає проблемі досвіду;
    0 – практичний додаток відсутній. 

 

    VI. Результативність.

    5 – висока результативність, стабільність і комплексність результатів;

    4 – спостерігається результативність роботи, тенденція до покращення результатів;

    3 – ефективність діяльності виражається в деяких позитивних результатах;

    2 – результати роботи нестабільні;

    1 – результати мало виражені;

    0 – результати роботи не спостерігаються.

 

 

     VІІ. Відеокасета, диски, фотокартки.

    5 – відповідають проблемі досвіду, цілком висвітлюють вирішення проблеми

    4 – результати вирішення проблеми висвітлені не доказово, частково, непереконливо;  

        3 – матеріали мають оглядовий характер;

        2 – матеріали відсутні частково;

        1 – наявність лише фотокарток;

        0 – матеріали відсутні.

 

     VIII.   Можливість творчого наслідування досвіду іншими.

Перспективний психолого-педагогічний досвід обов‘язково має провідну психологічну ідею – це центральна, основна думка, яка випливає з досвіду й обумовлює варіативність форм його застосування, впровадження.

Масштаби та можливості впровадження.

  Результати творчого пошуку, дослідження автором досвіду можуть бути впроваджені:

       5 – в масштабі України;

       4 – в масштабі області;

       3 – в масштабі міста; 

       0 – не можуть бути впроваджені в практику.

 

Примітка :

І місце – 100% - 86%

ІІ місце – 85% - 71%

ІІІ місце – 70% - 56%

 

НАГОРОДЖЕННЯ

Переможці міського конкурсу (І місця) нагороджуються грошовою  премією за підсумками навчального року при наявності фінансування. Учасники конкурсу, які зайняли ІІ та ІІІ місця нагороджуються грамотами управління освіти Енергодарської міської ради.

 

 

 

Методист   НМЦ                                                                  І.Г.Худенкова

 

 

Додаток 2

                                                                      до наказу управління освіти

від 21.01.2015 №025

 

 

СКЛАД

оргкомітету по проведенню міського заочного конкурсу

на кращу модель організації  профілактичної роботи з підлітками,

які мають асоціальні прояви у поведінці

 

Ржевська Олена                               Ржевська Олена Олександрівна       -      заступник начальника управління  

освіти, голова оргкомітету;

Букреєва Світлана Михайлівна     -        директор Науково-методичного

центру, заступник голови;

Худенкова Ірина Григорівна          -       методист Науково-методичного

центру, відповідальний  секретар;

Довбня Вікторія Володимирівна    -      начальник відділу шкіл та позашкільних

навчальних закладів управління освіти.

                                                                     

СКЛАД

журі міського заочного конкурсу

на кращу модель організації  профілактичної роботи з підлітками,

які мають асоціальні прояви у поведінці

 

 

1. Букреєва Світлана Михайлівна                    -        директор Науково-методичного

центру, голова журі;

2. Андрущенко Олена Олександрівна    -        завідувач міської психолого-

медико-педагогічної консультації Науково-методичного центру

                                                                           заступник голови журі;

3. Павлова Юлія Олексіївна                             -        головний спеціаліст відділу шкіл

                                                                           та позашкільних навчальних

закладів управління освіти;

4. Худенкова Ірина Григорівна              -        методист Науково-методичного

центру;

5. Михлик Катерина Сергіївна               -        оперуповноважений сектору

кримінальної міліції у справах дітей ( за згодою);

6. Ситнік Людмила Іванівна -                           головний спеціаліст служби у

                                                                      справах дітей ( за згодою).

 

 

Методист   НМЦ                                                         І.Г.Худенкова

 

 

Додаток 3

                                                                      до наказу управління освіти

від 21.01.2015 №025

 

 

ЗАЯВКА

на участь у міському заочному конкурсі

на кращу модель організації  профілактичної роботи з підлітками,

які мають асоціальні прояви у поведінці

 

№ п/п

Назва закладу

Тема досвіду

Автор досвіду

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Директор закладу                 __________                           /ПІБ/

МП

 

 

Категорія: МО класних керівників | Додав: Liliua (11.03.2015)
Переглядів: 423 | Рейтинг: 0.6/16
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
ЕЗОШ №4
біологія ЕЗОШ №4
заступник директора ЕЗОШ №4
історія ЕЗОШ №4
Банери






Copyright MyCorp © 2024 | Зробити безкоштовний сайт з uCoz