Ми можемо змінити світ

Головна | Реєстрація | Вхід
П`ятниця, 29.11.2024, 14:33
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Віртуальні подорожі [31]
Уроки [20]
Позаурочна робота [8]
МО класних керівників [25]
Досягнення учнів [9]
Методичні розробки [2]
Вчительські презентації [9]
Учнівські презентації [47]
По материкам і океанам [32]
Цікава географія [0]
Новини географічної науки [7]
Поради класному керівнику [24]
Виховні заходи [15]
Законодавча база [19]
По материкам і океанам [0]
Цінуй свій час
Наше опитування
Ваше відношення до сучасних геополітичних подій в Україні
Всього відповідей: 20
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » Статті » МО класних керівників

Батьківські збори-тренінг

Батьківські збори – тренінг  на тему: «Виховання в сімї».    

                                       Розробила та провела: вчитель географії та економіки      

                                       Енергодарської ЗОШ №4

                                       керівник ШМО класних керівників

                                       Мірошник Лариса Павлівна.

Мета тренінгу: ознайомлення батьків з умовами успішного  

                           виховання дітей в сім’ї та школі, типами сімейного   

                           виховання, через групову роботу та взаємодію батьків і   

                           вчителів.

Завдання: сприяти підвищенню батьківської компетентності у виховання       

                    дітей.

 План тренінгу

1.     Вступне слово ведучого.

2.     Знайомство.

3.     Обираємо правила для учасників тренінгу.

4.     Практичні заняття.

5.     Підсумки.

Знайомство.

Всім учасникам тренінгу пропонується сісти в коло і по черзі представитись та висловити думку, чого учасники очікують від тренінгу, на що сподіваються. Свої побажання можна написати на стеках і прикласти до план-схеми проекту.(На схемі можна зобразити річку, на одному березі якої ви клеїте побажання. В кінці тренінгу ви ще раз їх озвучуєте і підводячи підсумок, переклеюєте стек на другий берег річки, якщо ваші сподівання здійснились). 

Обираємо правила для проведення тренінгу:

1.     Всі учасники мають право висловити свою думку;

2.     Добровільно приймати участь у виконанні завдань;

3.     Бути толерантними;

4.     Обговорення ситуацій, дій,а не критика.
Зміст тренінгу

Ведучий: «На любові до дітей тримається світ».Сухомлинський). В усі епохи кращі педагоги саме цю думку вважали головною в справі виховання. Василь Олександрович Сухомлинський був з їхнього числа. «Що саме головне було  в моєму житті? Без роздумів відповідаю: любов до дітей» - так писав він у головній книзі свого життя «Серце віддаю дітям». І назва її зовсім не красивий літературний оборот, а чиста правда. І ми з вами любимо своїх дітей, але , нажаль, не завжди вміємо проявляти свої почуття, свою любов до дітей.

 

Вправа №1.        

Учасникам тренінгу пропонується підібрати по три прикметника, щоб хактеризувати свою дитину, вказавши не на її вади, а на її переваги Ведучий запалює свічку, говорить першим та передає свічку по колу. На обличчях  учасників з’являються приємні посмішки, коли вони уявляють своїх дітей і говорять про них приємні речі. Підводячи підсумок першої вправи ведучий акцентує увагу, що тепло йшло не лише від свічки, а й відучасників, коли вони позитивно висловлювались про своїх дітей, як світились їх очі любов’ю. Про те, що в кожній дитині від природи є  прекрасне.

Ведучий : загальновідомо, що становлення повноцінної особистості дитини залежить насамперед від системи стосунків у сім’ї. "Всі ми родом з дитинства”, "Все – і хороше, і погане – людина одержує в сім’ї”.  І тут постає питання покарання, при неправильному вихованні дитини. Чи потрібно карати дитину за її проступки?

 Справжнє виховання – це виховання без покарань та заохочень!

«Виховання без покарання - це не вузько шкільна справа, - говорив В.О. Сухомлинський. Це одна з найважливіших проблем... перебудови суспільства, його найтонших і найскладніших сфер - людської свідомості, поводження, взаємин ” [13,стор. - 196]

Методи покарання та заохочення дітей, що використовують батьки у виховному процесі дітей:

1.Фізичне (не є педагогічним методом як і психологічне) – використання фізичної сили проти дитини у виховному процесі. Фізичне покарання – це насилля над дитиною. Дитина вихована на фізичному покаранні як правило не реагує на інші методи покарання, що є педагогічними.

2.Матеріальне.

3.Психологічне.

Тож яке воно ідеальне виховання?  Відповідь на це питання знаходимо в роботах Сухомлинського: «Система виховання, в основі якої лежить оцінка тільки позитивних результатів, приводить надзвичайно рідко до психічних зривів, до появи «важких» підлітків».

 

Вправа №2.         Учасники тренінгу розписують звичайний день своєї дитини, режим дня. На основі загальних даних учасників пропонується побудувати «піраміду потреб» («Піраміда Маслоу»). Учасників можна розділити на декілька груп, за тренінговим принципом, кожній групі надається одинаків час на виступ. В групах приходять до спільного висновку: «Ця піраміда наочно показує, як людина задовольняє свої потреби і які саме потреби він прагне задовольняти в першу чергу».

 

Вправа №3. Учасники діляться на пари, всім роздається аркуші з малюнками, зображеннями, наприклад, аркуш на якому зображена цифра 9 або 6? Можливі варіанти вирішення конфлікту: кожен доводить свою думку, не зважаючи на думки оточуючих; дві протилежності знаходять консенсус. Підводимо підсумок, що і в вихованні дуже важливим є толерантний підхід до вирішення проблем. На завершення вправи пропонується знову об’єднатися в в групах та підібрати синоніми до кожної з літер слова толерантність.

Толерантність (від лат. tolerantia – терпіння) – це здатність сприймати без агресії думки, які відрізняються від власних, а також – особливості поведінки та способу життя інших.

Підведення підсумків. Ведучий (тренер), разом з учасниками обговорює усі види діяльності, визначає, чи здійснилися особисті очікування, пропонує учасникам закінчити речення: „ Мені було..., тому, що..

 

Література:

     1. Сухомлинський В. О. «Серце віддаю дітям» К.: Радянська школа, 1985.

2.     Дмитриченко Л. И., Чунихина Т. С., Дмитриченко Л. А., Химченко А. Н. Корпорация в системе общественного производства: монография / Л. И. Дмитриченко, Т. С. Чунихина, Л. А. Дмитриченко, А. Н. Химченко – Донецк: ООО «Східний видавничий дім», 2010. - 220 с.

 

Категорія: МО класних керівників | Додав: Liliua (09.03.2014)
Переглядів: 448 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
ЕЗОШ №4
біологія ЕЗОШ №4
заступник директора ЕЗОШ №4
історія ЕЗОШ №4
Банери






Copyright MyCorp © 2024 | Зробити безкоштовний сайт з uCoz