Робота з соціального
захисту учнів
Систематично здійснювалось оновлення банку даних
на дітей пільгових категорій,
зміни до якого вносились кожного разу після зміни в соціальному статусі учнів. До Новорічниї свят діти пільгових
категорій отримали безкоштовні подарунки до Нового року. Протьягом семестру – пільгові путівки до санаторіїв.
Морально-правове виховання
Здійснювалось
через викладання курсу правознавства, проведення Тижня правових знань, класних годин, бесід за участю представників міліції. Питання
правової відповідальності неповнолітніх та їх батьків розглядались на батьківських
зборах, засіданнях Штабу з профілактики правопорушень.
Робота з
профілактики правопорушень
серед
неповнолітніх була
побудована відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від
25.12.2006 №844 «Про вжиття додаткових заходів щодо профілактики та запобігання
жорстокому поводженню з дітьми» і проводилась згідно з планом спільних заходів
школи, служби у справах дітей, центру соціальної служби сім'ї, дітей та молоді.
Протягом навчального семестру працював Штаб профілактики правопорушень та
злочинів серед неповнолітніх, який проводив роботу з учнями, схильними до
порушень внутрішньошкільної дисципліни, заходи щодо запобігання негативних
проявів в підлітковому середовищі. Проводились зустрічі учнів школи з
представниками правоохоронних органів.
Протягом навчального року
адміністрацією та класними керівниками проводилась систематична робота з
сім’ями, в яких проживають та виховуються діти, що опинились у складних
життєвих обставинах. Ці сім’ї відвідувались класними керівниками протягом
навчального семестру.
Робота з охорони життя і
здоров’я учнів
У рамках профілактичної роботи з попередження
всіх видів дитячого травматизму протягом 2013-2014 н.р. у школі проводилися відповідні заходи. Викладалися
предмети «Основи здоров’я» (1-8 класи), «Основи безпеки життєдіяльності» (9-11
класи), проводились медичні огляди учнів, профілактичні бесіди, лекції та інші
заходи, спрямовані на недопущення випадків травмування учнів та пропаганду
здорового способу життя. Проводились Місячник «Увага! Діти на дорозі!»
Проводились тематичні виховні години та бесіди з профілактики дитячого
дорожньо-транспортного травматизму, пожежної безпеки та інших видів дитячого травматизму.
Екологічне
виховання
Екологічне виховання здійснюється шляхом проведення
трудових екологічних десантів з
покращання та благоустрою прилеглої до школи території, екологічних акцій.
Учні школи брали участь у:
-всеукраїнському конкурсі «Довкілля»;
-всеукраїнському конкурсі «Колосок» та «Геліантус;
-шкільному конкурсі квіткових композицій «Люби
природу не як символ душі своєї. Люби природу не для себе, люби для неї…» (5-11
класи);
-краєзнавчій конференції.
Художньо-естетичне
виховання та сприяння творчому
розвитку особистості
Впровадження естетичного
виховання, культури, емоційного сприйняття навколишнього світу, самосвідомості
та естетичного смаку в музиці, кіно, архітектурі, побуті учнів наполегливо
проводили класні керівники, вчителі, адміністраціяшколи.
Художньо-естетичний аспект
виховної роботи знайшов свою реалізацію в проведенні школою таких заходів:
-свято Першого дзвоника,
-День Вчителя,
-День здоров’я (всі класи школи)
-«Міс школи» 2014 року»
(5-11 класи),
-ярмарка,(5-11 кл)
-Новорічні вистави,
Громадянський аспект виховної роботи у школі реалізовується шляхом проведення
тематичних виховних годин, бесід, годин спілкування, присвячених державній
символіці, вшануванню пам’яті видатних українських політичних діячів,
письменників, діячів культури. Учні школи прийняли активну участь у
різноманітних конкурсах, серед яких
конкурс з української мови ім. П.Яцика
Одним
з аспектів громадянського виховання є прищеплення учням гордості за свою
Батьківщину, любові до рідного краю, його традицій. Реалізація даного аспекту
відбувається через проведення різноманітних екскурсій
Формування здорового
способу життя
Фізичне
вдосконалення й виховання потреби здорового способу життя - один із
пріоритетних напрямків виховної роботи. Практикується обов’язкове проведення
фізкультпауз, оздоровчих годин, проводяться спортивні свята, ігри, змагання.
Також класи школи
приймають участь в проведенні факультативу «Вдверта розмова». Метою
даної програми є забезпечення сучасного уніфікованого цілісного інформування й
навчання учнів з профілактики алкогольних проблем в умовах загальноосвітніх
навчальних закладів I-III ступенів.
Основними завданнями факультативу «Відверта розмова»
є:
системне проведення профілактичних занять;
підвищення соціальної та особистісної компетентності учнів;
забезпечення цілісного інформування і навчання з питань попередження
алкогольних проблем;
формування навичок підтримки здорового способу життя;
формування навичок особистісного захисту, а саме: протистояння соціальному
тиску, відстоювання власної позиції, впевнена поведінка, ефективне спілкування,
критичне мислення, самоповага, самоконтроль, прийняття рішення;
зменшення особистісних факторів ризику та підвищення особистісних факторів
захисту;
підвищення компетентності батьків щодо факторів захисту від алкогольних
проблем в умовах сімейного життя;
допомога
батькам в усвідомленні того, що головна
роль в профілактиці проблем, пов’язаних із вживанням алкоголю, належить сім’ї.
|