Ми можемо змінити світ

Головна | Реєстрація | Вхід
Вівторок, 26.11.2024, 00:25
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Віртуальні подорожі [31]
Уроки [20]
Позаурочна робота [8]
МО класних керівників [25]
Досягнення учнів [9]
Методичні розробки [2]
Вчительські презентації [9]
Учнівські презентації [47]
По материкам і океанам [32]
Цікава географія [0]
Новини географічної науки [7]
Поради класному керівнику [24]
Виховні заходи [15]
Законодавча база [19]
По материкам і океанам [0]
Цінуй свій час
Наше опитування
Ваше відношення до сучасних геополітичних подій в Україні
Всього відповідей: 20
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Методичні розробки

Інтерактивне навчання на уроках географії

                  Приклади використання інноваційних технологій.

                           Інтерактивне навчання на уроках географії  

З методичної точки зору інтерактивні технології, для мене – це  дієвий спосіб навчання, що передбачає активність і самостійність учнів протягом навчального процесу, створення атмосфери співпраці, доброзичливості, розкриття і реалізації особистості дитини. 

В залежності від форми організації навчально-виховного процесу застосовую дві групи інтерактивних технологій навчання: індивідуальні та кооперативні.

Індивідуальні та парні технології передбачають самостійну роботу учнів (випереджувальні завдання, творча робота, дослідження, захист проекту тощо). (Додаток №  ).

Кооперативні технології застосовую при груповій формі навчальної діяльності. Коли діти взаємодіють, співпрацюють у групі, відчуваючи емоційну і інтелектуальну підтримку однокласників, налаштовуються на творчу активність.

                              Застосування в географії

           форм інтерактивних технологій навчання                                                                  

    Індивідуальні           Парні                Кооперативні        Фронтальні

 

                                                    Застосування

                   кооперативних інтерактивних технологій навчання

                                                                                                 «Синтез думок"

«Акваріум»                      «Карусель»         «Спільний проект»

 

                                                                Інтегрований урок

(Паламарчук К.,  Рудаківська С.:

«Від творчої особистості – до нових технологій навчання»)

Мета. Стимулювати аналітико-синтетичну діяльність учнів, розвивати потреби в системному підході до об’єкта пізнання, розширити можливості для синтезу знань, формувати вміння перенесення знань з однієї галузі в іншу, виробляти вміння аналізувати і порівнювати складні процеси і явища об’єктивної діяльності.

Результат. Використовуючи інформацію з різних предметів, учні по-новому осмислюють події, явища. Це забезпечує формування цілісного сприйняття дійсності.

Етапи інтегрованого уроку

         1 етап

Підготовка, розподіл ролей, збір інформації

2 етап

Проведення, аналітико-синтетична діяльність учнів

3 етап

Обговорення, аналіз, рівень ефективності

1 етап. Підготовка триває довго, завдання уроку вимагають ретельного пошуку та відбору додаткового матеріалу з різних предметів: цей етап формує навички самостійності у пошуку.

2 етап. Урок може поєднуватися з іншими формами: проходити у формі ділової гри, семінару. Це може бути урок вивчення нових знань, урок систематизації та узагальнення знань, комбінований урок (за дидактичною метою).

3 етап. Під час обговорення та аналізу підсумків уроку з’ясовується глибина проблем, порушених у ході обговорення теми заняття.

Категорія: Методичні розробки | Додав: Liliua (09.02.2014)
Переглядів: 643 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
ЕЗОШ №4
біологія ЕЗОШ №4
заступник директора ЕЗОШ №4
історія ЕЗОШ №4
Банери






Copyright MyCorp © 2024 | Зробити безкоштовний сайт з uCoz